今日去Ocean Park"哈囉喂"...
3:30pm出發....
去左食M記...
4:00pm搭MTR
去金鐘搭bus...
5:00pm去到門口...
今日都唔係好多人...
至少冇咁好大陸人...
玩第一個鬼屋係厲鬼村..
排左大約15分鐘隊就玩到
今日玩左好多鬼屋...
玩左7個...
仲差迷幻空間未玩..
個個好多人...
冇玩...
我地仲睇左{"明"}婚大典 ( p.s. : 個個字唔識打...)
好好睇,,
好多人跳舞...
好high~~
12:00pm番到屋企...
個個zzz..晒..
偷偷地上網打blog...
好晚lu...
唔講啦..88
|