Yo 之 Blog =)
[' "我要努力向上``//}

---->\\★LoVe YoU So MuCh....★//<----
yoyoho09
暱稱: 呀Yo"
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
平安晚牙~大家開心嗎 ...
我攰牙~
頂你個`黃志豪`]]....
HaPPy & BeAUtiFul D...
第一日考試...
文章分類
全部 (14)
日記 (14)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
c姐既blog
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 14
留言總數: 16
今日人氣: 12
累積人氣: 1041
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 12 月 24 日  星期三   清涼


平安晚牙~大家開心嗎 ? 開心 分類: 日記

今日平安晚牙~

大家玩得開心d牙!!!

祝大家聖誕節快樂~

今日蕉早7點幾起左身

因為我訓訓下唔小心撞到個頭~

好痛牙.... X佢媽媽的

之後自己煮左d野泥食...

睇電視~

我食到11:30am....

先諗起12:15pm約左潘潘同嫂嫂出去玩~

所以我以9秒9速度換衫&整頭髮

12:05先出門口~!

我地去Mega box~

本身我地話去睇戲...

不過又想溜冰,,]

可惜時間唔match

我地簡左溜冰...

我地係2:30-5:00個場溜...

但仲有時間~~

我地去左食拉面 ...

但食完仲有時間淨~

我地去左個個咩兒童天地

我地食綿花糖...

好大牙=______________="

食左好耐,,,,,,

食完就岩岩好去溜冰

去到買飛...

我地3個又係38號鞋

我地換鞋都換左好耐lo...

我地一出到去...

都扶住邊邊~

潘潘唔洗點扶...煙畏佢係識滴...

佢扶左一陣就冇扶lu

但我同嫂都係要扶

之後我地唔扶慢慢行

我成日冇啦啦失平衝

足住嫂嫂&潘潘~

搞到佢地差d跌

SoRRy 牙 潘 & 嫂.....

溜完冰~

去左大眾豬局...

值得一提既係...

入豬局之前...

我地見到人對...

" 濕 吻 男 女 "

係豬局出面有幾粒菇菇係可以坐

個兩條友係到錫lo

仲要伸埋利lo唔該...

想嘔~

我地好想打佢lo

之後我地去左食汗保包~

仲去左影相 tm...

之後就走...

晚上就各自各精彩lu...

我當然出左去..

但個d我唔講la

唔打lu...88

相相遲d放

 

 






訪客留言 (返回 yoyoho09 的日誌)


polly1996 於 2009-08-18 11:17 AM 發表:
cm for you
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cecila1996 於 2009-01-02 02:39 PM 發表:
cmcm..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]