今日好happy...
因為冇 Ben Sir既數學堂....
功課又少d..
我e+都做完功課lu
放學要參加學校一定要F.1上既功課輔導
係到做功課
溫書...
5:00PM先走得
= _________________=
本應放學係開心...
不話係我惡夢既開始...
因為...
就泥exam..
要清locker!!!
我放左好多書入去...
又英文高階字典...
又聖經~~
又有成18科既書...
問你死未!!!
你唔死我死呀~~
d書重到呢..
*^&@*(#$^#%^&@%%#....
行到行唔到...
之後我就頂唔到...
走左去搭的士...
搭左$18.8...(好似...唔多記得...但係一定係$18.xx)
反到屋企樓下...
見到馬詩...同梁芷...
馬詩同周弓講電話...
叫我講"喂"...
無奈Ing...
唔打啦...我係時候溫書啦...聽日啦..88
|