| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 11 月 6 日 星期四  |
好野...放假lu..  |
分類: 日記 |
太好啦...^m^
放3日假...
不過...
放假係有代價架!!!
就係...
功課呀....
睇下本手冊...
冇眼睇..
d功課多到呢...
(#&*(&$^@&*%^@#@^%$!&^&*^#
今日都算平安渡過...
冇比老師罵過..
at least...
Ben sir 都冇罵我...嘻嘻
不過今日有週會...
講數理同科學
=___________________=
科學都話有d興趣..
但講到數理wo...
一d都冇
佢講d野仲要係F.5到先學!!
個D咩"黃金比例"...
係完全唔明lo...
都唔知講泥做咩??
成日週會..
我基本上都係係到同人傾計..玩...zzz...
好辛苦先過左呢個幾鐘...
打鐘個一刻...
我差d開心,到嗌左出泥...
不話都係冇嗌到...XD
-___________________-""
放食晏...
去左新都城,,,
同卓欣琪,,,呂虹婧,,,同許詠嫻食...
食完就去左文具店買野...
之後就反左學校lu...
上到classroom..
第一時間溫書!!!
溫分數轉percentage
同埋2次方...
點知數學堂個陣時...
Ben sir 竟然唔記得..
哈哈...仲好啦..
我都未溫好...
唔打lu..88...聽日先啦
|
|