Yo 之 Blog =)
[' "我要努力向上``//}

---->\\★LoVe YoU So MuCh....★//<----
yoyoho09
暱稱: 呀Yo"
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
平安晚牙~大家開心嗎 ...
我攰牙~
頂你個`黃志豪`]]....
HaPPy & BeAUtiFul D...
第一日考試...
文章分類
全部 (14)
日記 (14)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
c姐既blog
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 14
留言總數: 16
今日人氣: 6
累積人氣: 997
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 11 月 6 日  星期四   陰天


好野...放假lu.. 開心 分類: 日記

太好啦...^m^

放3日假...

不過...

放假係有代價架!!!

就係...

功課呀....

睇下本手冊...

冇眼睇..

d功課多到呢...

(#&*(&$^@&*%^@#@^%$!&^&*^#

今日都算平安渡過...

冇比老師罵過..

at least...

Ben sir 都冇罵我...嘻嘻

不過今日有週會...

講數理同科學

=___________________=

科學都話有d興趣..

但講到數理wo...

一d都冇

佢講d野仲要係F.5到先學!!

個D咩"黃金比例"...

係完全唔明lo...

都唔知講泥做咩??

成日週會..

我基本上都係係到同人傾計..玩...zzz...

好辛苦先過左呢個幾鐘...

打鐘個一刻...

我差d開心,到嗌左出泥...

不話都係冇嗌到...XD

-___________________-""

放食晏...

去左新都城,,,

同卓欣琪,,,呂虹婧,,,同許詠嫻食...

食完就去左文具店買野...

之後就反左學校lu...

上到classroom..

第一時間溫書!!!

溫分數轉percentage

同埋2次方...

點知數學堂個陣時...

Ben sir 竟然唔記得..

哈哈...仲好啦..

我都未溫好...

唔打lu..88...聽日先啦

 

 

 

 






訪客留言 (返回 yoyoho09 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]