| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
| 再次回校"" |
|
今日9月1號係開學日,
心情有點緊張。
哈哈 XD
今日一開學就俾人捉左裙短 ((囧
我地班主任係周淑娟,同副班係張國顯,
佢地都好好人^^
MISS CHAU仲好靚女tim ((我覺得佢係全校最靚o既一個>3<
我之前仲有D擔心佢會好嚴tim
.....tHE EnD" |
| 留個CM: [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 人生中第二次電髮...." |
|
琴日同萍E去左飲茶,
見佢電左曲髮,
搞到我好鬼死想電>//<
終於,
今日同阿媽自己買左支電髮水去萍E屋電頭髮^^
電完之後都係覺得直頭髮好睇D,
不過佢都唔係好曲,
耐D就會冇晒。
哈哈,
我諗冇乜人可以想像到我而家係點XDD
.....tHE EnD" |
| 留個CM: [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 126 | »
|