☆
我今日喺新(細)紀到見到Niki、Shine、官恩娜仲有鄧健(雲),真係VERYVERYVERYVERYVERYVERYVERYVERYVERY開心呀!!最唔鍾意係我囉唔到簽名呀!!SO BAD
點解呀!!!你又悶又奇怪呀??
我講左悶先啦!!我悶既原因係因為返暑期班實在太悶啦...又無野做,都係上年好玩D.
好啦!!我講奇怪啦!!就係我幫呀媽買野個陣俾明倩姐姐(李明倩)知道我住喺邊....我好好奇咁睇下佢竟然向後望我住喺邊!!
今日去左旺中,但係好累•因為我行左成個旺中,but....我買左好多野呀!!
有D開心!
今日又要跳舞啦!!累到呀媽都唔認得呀!!
到唔明,我點解要跳舞•我累到死啦!!
悶到痴痴地
今日9點幾起身,
又無人喺msn到online, 上網Dgame仲悶,我悶到痴左啦!!