| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 11 月 3 日 星期三  |
| 試跳~ |
分類: 未分類 |
尋晚真係超累
一記得今日反2點真係超開心
本來想9點起身
點知完全唔想醒住
訓到10點幾先起身
仲發佐個好FUNNY的夢
今日好精神咁反學 我見到大家都係
今日都係見唔到我地既視導導師
幾時先見到呀= 3 =
放學就去了JAZZ試堂
真的唔知原來我想像中的跳舞
同真實既差咁多= =
好努力咁跟住 真係有D難
不過如係星期三開班真的去唔到
唔通由天水圍過去就係為了呢樣
我唔會咁做
不過又真係OK好玩
9點反到黎食野
係咁殺去L&T了 加油
開心 星期五去睇戲
謝謝你XD
|
« | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | ... | 212 | »
|