| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 10 月 27 日 星期三  |
| 好忙的兩天 |
分類: 未分類 |
尋日一早8點幾反學
12:30放就去傾教案
又發現多了一個教案要做 痴線
點做得到呀
傾完都成3點幾
本來仲諗住係學校做d野
點知都要夠時間走了
去了陪ginny拎電話
之後就去葵芳果邊食野
第一堂既3小時普通話課就開始了
原來一d都唔難過
而已個呀sir都幾好既
講野又幾風趣
不過9:30放真的有點晚
反到hm都成11點 好似反夜校咁
之後好懶咁咩都冇做就訓了
今日又成9點幾先起身
不過都好 換來了精神
一起身就洗頭 洗衫 換床單
仲有就係整野食同洗碗
完完全全同哂我d時間
之後就去可觀參觀同玩game
幾好既 見到多d野
走果時個司機真係唔要得
明明係佢既問題就係度嘈
真的煩呀∼
今晚要搞好我d教案先了
好多野做呢
ps感謝你 我感受到了
|
« | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | ... | 212 | »
|