在18歲的第一天 我決定在家裡過
大個女了
雖然係好多人眼中仲係傻女孩一個
先多謝係fb同我講生日快樂的人
自從踏入一月
先係LYP的一月生日會
一大班人一起過生日真的開心
之後斌爺,燒賣同耳仔請我打邊爐
佢地3兄弟真的好好笑
係笑得好開心 笑得最多的一晚
你地30號的比賽要加油
再去同琪去食LUNCH
得到鏡文同嘉豪的生日快樂
仲識到一個見過面的人
世界真細= =
琪既生日蛋糕沒食到有點可惜
但我會係東爺果個蛋糕上試下你既手藝了 期待呢
再加上 呀欣 DAISY MAY同GINNY
請我食野同我慶祝生日
仲係車站唱生日歌比我聽
初時真的有d嚇親了 好感動
你們的手信會細心地選
我真的好開心
多謝你們咁多位朋友
仲有話請我食飯的harry同暘
我一定會食你們果餐
有拖冇欠呢
HAPPY TO EVERYONE
開始又有好多野做呢
大家要加油~雖然在不同的路上=]
|