| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 10 月 7 日 星期三  |
| 2009-10-07 |
分類: 未分類 |
勁撚系吾倨個呀sir囉!!!
記缺點吾系問題囉.
有問題既系咁都要寫口供字囉.
冇撚病呀化佢.on9咁.
吾系講笑囉我'依加笑吾出囉...
|
| 發表時間:2009-10-07 07:12 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 10 月 4 日 星期日  |
| 2009-10-04 |
分類: 未分類 |
琴日同君君去左玩.玩左一陣就番左home lu~
我上網搵到幾幅好似我隻咖啡既圖''

真系好似嫁''我個隻有d黑色既..
冇咩好打= =
吾打啦-3 -'' |
| 發表時間:2009-10-04 12:09 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 10 月 2 日 星期五  |
| 2009-10-02 |
分類: 未分類 |
你俾人打我地做朋友既都會十扑你嫁
十扑佢既就留cm啦'
i love you
麥穎雯
郭凱敏
我吾系基嫁'' |
| 發表時間:2009-10-02 04:04 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 9 月 20 日 星期日  |
| 睇煙花-,-... |
分類: 未分類 |
琴日去左做義工= =''
超悶...冇咩好玩...不過有得睇煙花..
睇得好清楚~哈哈''成身好臭囉''玩到11點先番屋企!!
陪呀義去左銀座食KFC.,之後我送呀義去搭車.
今日呀義打俾我,佢話佢有流感= =''我今日都好似病病地咁= = |
| 發表時間:2009-09-20 04:05 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 8 月 21 日 星期五  |
| coffee |
分類: 未分類 |
我系星期2買左隻兔兔啦系mk買既
佢3個月大系仔仔黎嫁
我未同佢影相,有個話我左俾你地睇啦
佢叫咖啡'coffee'佢d毛色有白色黑色同咖啡色'
呵呵
|
| 發表時間:2009-08-21 11:29 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | »
|