| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 4 月 26 日 星期日  |
吾知去吾去韓國>3<  |
分類: 未分類 |
你地幫下我啦
我可以點呀
去吾去好?
呀呀!!!吾知點好呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
我同呀敏一齊去做嫁
點呀?好似吾食得咁= =''

|
| 發表時間:2009-04-26 12:03 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 23 日 星期四  |
2009-04-23  |
分類: 未分類 |
哈哈..今日同睛去左學野''好開心嫁''我地仲學得好快唷''^^
我仲系有d火囉''仲有d吾開心囉''唉~
吾見左細細粒3日啦''吾知點好呀''>< |
| 發表時間:2009-04-23 08:27 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 21 日 星期二  |
吊吊吊吊吊''  |
分類: 未分類 |
我吊吊吊吊''
我好吾開心''
咩野都俾人令走哂''
我好好好好火!!好好好好好.......吾開心''
好想死呀''點撚樣我想做都做吾到''
冇哂心情打啦''
88 |
| 發表時間:2009-04-21 08:54 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 18 日 星期六  |
游水呀''  |
分類: 未分類 |
yoyo''今日我去左游水''嘻嘻><
同呀敏,瑤,詩,x<--吾識打
仲有一d男仔''
好好好好慘囉''= =俾佢地捉住左囉''
話要捉我掉我落水= =
有好多人都話去嫁...不過又吾去得= =''''
仲好早就走囉''3點到
|
| 發表時間:2009-04-18 07:46 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 16 日 星期四  |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | »
|