...¤.¸¸·`‾´·.¸¸·>>---»Oscar日記
今日總算都過得去..
睇左成日火影/
因為琴日大家姐出左去...
冇俾佢玩..
今日要俾返佢玩’
一點睇到去八點:食埋飯先玩返!
見冇咩人上線就玩左陣CS//
之後沖完涼,就同人傾吓MSN/打日記.....
好想同人出吓街呀!
二十六號前就要染返黑個頭”因為果日要去練跑>又俾鮑SIR見到就唔好喇!......