|

2006-07-11 06:14 PM
放榜榜''
今日放榜榜了''緊張得濟..好早起身..*>.<驚驚驚驚驚驚!?
番到學校,,個心跳得勁快..好驚入唔到[何福堂]..個個都好緊張..
TRACY姐話有6成GE學生係入到第3志願,,我的第3志願是[嘉智]''
結果佢報錯料,,係6分1..嚇得我,,但係仲驚入唔到[Ho Fuk Tong]..
上到課室,,怕怕怕怕怕,,派證了!?
[中華基督教會何福堂書院],,OH YES!?>.<''
呵呵*恭喜我啦,,
感謝上主,,I LOVE MY GOD!?XDDDDDD''
打電電俾媽子''打完..無啦啦喊..喜極而泣囉..呵呵''
>.<''願耶穌打救你地NA~!xPPP
==============
貼左小雅獨唱GE歌仔,,
好好聽呢!?
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |