|

2006-07-14 03:29 PM
結業禮''
今日係我地係[LNY]最後既1日,,唉!?
番到學..無乜野GE..有少少唔想走 ,,婷帶左電話..米狂影相LU''
排舞..練歌.,準備所有野,,[結業禮正式開始]!?
突然見到[吳豪],,靚仔左好多BOR..BUT''唔啱我..xDDDD
上台攞獎..有少少驚哇''攞完..好悶,,米等等等等等等等等等等LU''
終於到左歌詠上台唱歌仔..心跳加速,,唱果時好須利..呵呵!?
之係牧童,,等等等等等等..到左我最愛的啦啦隊了,,即刻衝去後門換3''
等彥彥致完詞,,上台!唔驚喎我..仲好開釘TIM,,不過有少少逼逼地,,
跳完''唔知點有少少想喊..然後見到芝芝佢眼濕濕..我又開始想喊,,
忍唔到Tim..D眼淚係咁流落泥,,嗚,,,,,好唔捨得''TvT
諗起同D朋子識左6年,,有D己經識左9年''咁快走要分開,,唔捨得..
諗起去CAMP,,有苦有樂..好懷念,,
之前同某D同學唔多講野,,去左CAMP後''突然FD左,,
希望可以再去1次CAMP,,再同D朋子再次1齊教教豬..1齊玩,,1齊食飯''
之前以為大把時間,,依+終於完左小學GE階段,,
好唔捨得''唉!?無啦!乜都無啦,,
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |