|

2006-07-10 02:14 PM
痴痴地的- -''
今日係[六年級及服務生聯歡會],,好好玩''敦SIR帶左個爆炸頭假髮..爆笑!
D野食好好食..正正正!?仲唱埋卡拉OK..
卡卡..真係好開心呀今日,,XPPPP''
下晝,,同嫣..黎穎,,肥東好搞野..''係咁串黎穎..
之後我地去BEACH行下..有班癲婆無啦啦大叫[劉伍英]=.='
然後又鬧我話-[中間果個死姣西!?],,好無奈囉我..
之後又係咁鬧我地,,>v<''傻傻地的''都唔知有咩得罪左佢,,
嫣話好似係上年GE六年級..我地都唔敢肯定,,之後就走左了!?\
===========
返到屋企..即刻打日記,,打完,,無無聊聊的..
自己整左個水水的HD,,評下''

本為諗住+框框..不過,,唔識..>v<''
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |