| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 8 月 6 日 星期四  |
| 2009-08-06 |
分類: [x'♥
Diary - ◆×... |
今日,
自己一個成日係屋企,
家姐佢會考成績唔係咁理想,
So,
諗住重讀,
報左,
個老師叫佢等電話,
家姐等勁都 等唔到重讀通知,
所以出去叩門,
一早出左去,
叩左16間都唔收,
一日都係李柄個名差啦,
如果唔係初初搬泥 LMS,
個陣,
家姐要升中一,
唔知附近仲有咁多學校,
都唔會搵左呢一間李柄啦,
搞到家姐衣家咁慘,
要周圍搵學校,
好彩我衣家係姚記成績都唔錯姐?,
我都好明白家姐的心情咖?,
佢考唔到中六?,
對佢泥講已經係,
一個好大的打擊,
已經好唔開心,
仲要搵唔到學校重讀,
佢一定大受打擊啦 ,
如果佢肯喊就話姐 ,
佢衣家又唔喊,
搞我我同呀媽好驚 ,
希望佢唔好咁唔開心啦!!!!
|
| 發表時間:2009-08-08 04:09 PM [ 訪客留言(57) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 8 月 1 日 星期六  |
| `2009`08`01 |
分類: [x'♥
Diary - ◆×... |
今日去左荃灣
去左南豐買左兩對波鞋,(遲d再post相)
一對綠色,一對深紫紅色
去左食m記
Because同呀媽家姐去
so,
換左3隻可口可樂杯,
本身,諗住換藍色,
點知比人換晒...
我一定要換晒全套6隻
隻色都唔錯(post 啲相比你地睇)





呢幾日冇野做
係屋企摺星星....
放假放到煩 -3-
|
| 發表時間:2009-08-01 04:30 PM [ 訪客留言(32) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 35 | »
|