今日我真係好唔開心囉,朝早,李芷話佢有New Cutting唔識做要問曾若嵐,跟住曾若嵐諗緊個陣,我就提議佢用特別泥形容武則天,因為佢係第一個中國女皇帝,跟住佢話唔得,咪同佢嘈左一陣,我都係提議一下姐,如果我語氣重左的話,係度同你Say Sorry 囉!!!
小息個陣,要趕功課,所以唔得閒同佢地玩, Lunch 個陣,我去搵佢地,點知佢一見到我就走,我個樣係咪咁得人驚呀,咁樣做令我好hurt囉,咁我咪同其他人去食囉,就send左個訊息比佢地"點解你地要哩埋我呀,你地知唔知我會好hurt呀,如果我地的友情係咁薄的,我又唔識合做你朋友的話,我地就絕交吧啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
我唔明白我自己到底做錯咗d咩囉,曾若嵐,李芷婷佢地會唔啋我囉,如果我真係有D咩激嬲你地囉,或許我有,你地都唔洗咁樣,一見到我就走咖,你知唔知你地咁樣做會好hurt我咖,話晒我地都係Friend啊,唔知點解,以前的我竟然咁幼稚相信友情可以forever,但係到左今日,我先知道,朋友唔會forever,之前就算佢對你幾好,到最後反而係傷得你最傷的人,世界上係冇永遠的朋友咖!!!!!
難道,我真係唔可以有朋友嗎????
點解呀???????????????
|