| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 2 月 19 日 星期四  |
好憎佢囉  |
分類: [x'♥
Diary - ◆×... |
今日上完va堂,
去左野去平台度食,
唉,
曾若嵐話我坐我個個位有個好""靚""的字,
大姐呀,
你到底想點呀,
我已經遲放咖啦,
你仲想我坐邊度喎,
都on 柒9咖,
跟住我咪好唔据佢咁同李芷講囉,
李芷話佢都好唔据佢,
之後佢去拋垃圾.
我就同李甘佢講佢個d衰野,
之前個幾件事(下一次再po),
我一直對佢有d芥蒂咖啦,
物佢冇感覺咖咩,
白痴低b個d都感覺得到啦,
我真係好唔鍾意佢!!!!!
|
| 發表時間:2009-02-26 08:13 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 2 月 15 日 星期日  |
| 成績單,我考得不錯 |
分類: [x'♥
Diary - ◆×... |
今日係我學校派真正成績表的一天,
本來我係要番教會咖,
但係為了成績,
唯有不去一次啦,
一入到去學校,
女童軍就同我地打招呼,
圖書館主任同我媽講話我好乖,
去左4 樓地理室,
填問卷調查,
之後去見老師,
講左5分鐘我啲成績,
又講吓啲課外活動,
好開心呀,
我真係全部科目都合格,
全班第9,
全級63(全級一共有201人喲),
已經好滿意自己的成績,
不過我一定要一直的進步下去呀!!!
我一直都驚自己參加不同活動會影響自己成績,
但係衣家知道我參加活動冇錯咖,
真係好開心呀!!!
之後同呀媽去左超級市場行下,
買食物番屋企!!!
星期一家長日補假,
唔洗番學,
好開心呀,
一天留在家中,累!!!!!!!!!
星期二回到學校,
發現我的成績是最好的一個,
只有一個人比我的級名次
(可惡,
竟然比我高分,
打掛你,
哈哈,
只是說笑,
大家一起努力吧!!!) |
| 發表時間:2009-02-23 06:03 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | »
|