-♠ 假裝不悲傷*,`假裝我可以很堅強`
yu950313
暱稱: }:-"瑜-0-
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Hamster`
去MK考章`
Holiday完結`
5/01/10 __ 14/01/10...
2009-10-25
文章分類
全部 (69)
[x'♥ Diary - ◆×` (51)
`]感覺-/] (12)
未分類 (6)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 3 月 8 日  星期日   晴天


比人屈,好火囉 分類: [x'♥ Diary - ◆×...

(8/3)頂,今日超火囉,頭先去左教會,之後去左食野,番到屋企,開左msn,好屌囉,個個死人曾若嵐比左個msn快遞比我,跟住我唔想同佢講,就

同佢講唔好玩;

同曾若嵐講msn的內容:

佢send狙個快遞比我:咩心心相印 

我:咪玩好唔好呀,加陣同你好熟啊,再send  d咁的野泥就屌9你

曾:死pk(連續打左3個死pk比我)

我:你發物9癲呀,我pk你係咩呀,你冇野呀話!

曾:唔好再玩我電話好唔好!

我話:玩你咩電話呀?(因為我都唔知發生d咩事囉)

曾:叫雞.

--------------------------------------------------我呆左囉,因為我都唔知發生咩事囉,我最近一直都冇開過電話-------------------------------------------------

跟住:

我:我有玩你,你冇野呀話,你痴線咖

我:你唔好屈我喎

曾:名名就係你個電話號碼,係你把聲囉(咁叻認聲,做警犬呀,9柒)

我心諗,佢冇野呀話,冇嗱嗱屈我,好唔明囉

我同班FD杯左佢咁久,一定唔會打比佢囉,我好肯定,我又冇老人痴呆,

(我有打部電話一定有記錄囉,但係我部機一個電話都冇打過比佢喎)

之後佢又唔講野,我就叫李芷問佢

佢同李芷講話冇屈我,的確係我玩佢電話,(聽完之後超無奈囉)

佢屈我仲唔認,好唔開心囉!!!

 

 

 

 

發表時間:2009-03-09 09:34 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 3 月 6 日  星期五   晴天


第三個學期時間表 分類: [x'♥ Diary - ◆×...

今日係第二個學期的最後一日,

班主任堂嗰一陣,Miss  Lee派左第三個學期張時間表比我地,

頂,

好唔滿意個個時間表囉,

日日都有中文堂,

要日日見到桃桃,

oh my god 

好想嘔

好彩pe之後唔洗上番去課室CHACk  手冊同手扎,

已經算好啦,

一朝早上完ENG,

之後上CL同IS,

上中史最搞笑,

姚SIR冇番,

差唔多成堂冇上,

之後紅之華上來,

佢個袋搞到我超好笑,

(LV紅白藍)勁GAG囉,

LUNCH個陣有個痴線佬坐係我地的旁邊,

一坐低就講:好撚熱呀,累撚死我啦.)

我同個FD忍笑忍得勁辛苦囉,

個呀伯超GAG,

跟住有幾個同校的師兄行到過泥同佢個FD講:

(你未拉好褲鍊嘐,個男仔1話番佢,收聲啦,)突然之間,

個呀伯家講左攸小好大聲咁講左一句係囉人地叫你唔好嘈就收聲啦.

嘈撚住晒!!,

笑到我呀媽都唔認得囉,

番到學校,

上MATH堂,

輝輝張小晝家講左做小作家,

比我地班D人係咁係度笑,

佢勁糗囉,

唉,

唔記得左攞中文書,

仲有幾樣功課要做.....

發表時間:2009-03-07 05:34 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]