(8/3)頂,今日超火囉,頭先去左教會,之後去左食野,番到屋企,開左msn,好屌囉,個個死人曾若嵐比左個msn快遞比我,跟住我唔想同佢講,就
同佢講唔好玩;
同曾若嵐講msn的內容:
佢send狙個快遞比我:咩心心相印
我:咪玩好唔好呀,加陣同你好熟啊,再send d咁的野泥就屌9你
曾:死pk(連續打左3個死pk比我)
我:你發物9癲呀,我pk你係咩呀,你冇野呀話!
曾:唔好再玩我電話好唔好!
我話:玩你咩電話呀?(因為我都唔知發生d咩事囉)
曾:叫雞.
--------------------------------------------------我呆左囉,因為我都唔知發生咩事囉,我最近一直都冇開過電話-------------------------------------------------
跟住:
我:我有玩你,你冇野呀話,你痴線咖
我:你唔好屈我喎
曾:名名就係你個電話號碼,係你把聲囉(咁叻認聲,做警犬呀,9柒)
我心諗,佢冇野呀話,冇嗱嗱屈我,好唔明囉
我同班FD杯左佢咁久,一定唔會打比佢囉,我好肯定,我又冇老人痴呆,
(我有打部電話一定有記錄囉,但係我部機一個電話都冇打過比佢喎)
之後佢又唔講野,我就叫李芷問佢
佢同李芷講話冇屈我,的確係我玩佢電話,(聽完之後超無奈囉)
佢屈我仲唔認,好唔開心囉!!!
|