| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 2 月 6 日 星期五  |
| 旅行日 |
分類: [x'♥
Diary - ◆×... |
今日係我學校的閒暇教育日(旅行),
我們去左嘉道理農場玩,
超開心呀,
我們的導遊好好人呀,
今朝,
大約7:45到學校
之後就集隊,
乘車的時候,
一直在聽歌,
到了之後,
因為我是組長,
所以就要點齊人先可以出發,
一開始我們先去了小賣店,
個個導遊林先生介紹了嘉道理農場的歷史,
然後我們去了看那十隻豬,
牠們好可愛的,
然後再看看那十隻豬的袓先-------- 野豬.
一隻叫花鼻.另一隻叫繃耳,
一直去到看農業那兒,
我們去看那些的蝙蝠,
松鼠,還有小鹿,好kawail哩,
然後去看鳥巢,
去左香草園,
個度有林林總總的香草品種,
都好香的,
又看了一些大的鳥,
最可愛的是,
我看到了兩隻豹貓,
很是有趣和可愛,
好喜歡牠啊,
又去了看海洋生物,
樣子好恐怕啊,
之後我們就自由活動啊,
我先和我的朋友一起集合起來,
吃了午飯以後,
我們又去了不同的地方參觀:溫室,豹貓,豬等的位置看看,
好累啊,
不過好好玩,
我回到小賣店,
看到了張嘉敏,
我和她一起買了一盆的薄荷葉盆栽,
好香喲,
今次的閒暇教育日真的好好玩啊!
跟住番到去學校,同張嘉敏,歐珮恩,呀Jack(羅子逸)去有蓋操場食野,
之後就搭車番屋企lu
∼到衣家先至知道薄荷葉是很野蚊子的啦,救命呀∼(8/2)
|
| 發表時間:2009-02-23 06:00 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 23 日 星期五  |
| 你們不理解 |
分類: [x'♥
Diary - ◆×... |
呢日係放假的前一天,
翼都係草稿成績表派下來了一天,
真係好緊張啊,
到我的草稿成績表派下來了,
好好彩,
草稿成績表
每一科都合格,
冇紅字,
我真係好開心呀,
小息個陣,
打算話比芷婷聽,
但係我到了D班,
搵唔到佢,
唯有話比曾若嵐聽,
但係佢就滿腹經綸咁話我:”呢張成績表上面的黑字到家長日派下來的一張唔會一樣咖,你有可能係紅字咖.
”經她這樣的一說,我真的好不開心同擔心,
你知道我為了這次的考試落左幾多努力和晚上,
當你們在玩的時候,
我還係度溫緊書呀,
你們又知道嗎,
你憑咩泥咁話我呀,
我覺得好不開心囉,
不係因為她這樣話我,
而是我想把我的好消息告訴你地聽,
但係你就咁樣話我,
之後我就回她一句:
嗯,我知道咖啦,唔該你提醒”
她竟然對我說:”我知道你的成績好啦”,
我好傷心,
點解呀,
點解呀,
我張你當做你好朋友先至和你分享姐,
你點解要咁對我呀,
之後個嗰小息,
我一直都沒有睬佢地,
點知,
她竟然同芷婷她們話我用成績泥向佢晒命,
我好不開心.
算囉,
如果做FRIEND的佢們都不相信我的話,
還有什麼用!!! |
| 發表時間:2009-02-22 09:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | »
|