-♠ 假裝不悲傷*,`假裝我可以很堅強`
yu950313
暱稱: }:-"瑜-0-
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Hamster`
去MK考章`
Holiday完結`
5/01/10 __ 14/01/10...
2009-10-25
文章分類
全部 (69)
[x'♥ Diary - ◆×` (51)
`]感覺-/] (12)
未分類 (6)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 1 月 15 日  星期四   晴天


派中史同科學卷 分類: [x'♥ Diary - ◆×...

       哈哈,今天終於派左中史和科學卷了,好開心啊,全部都合格,中史是我最中意的科目,所以考得不錯,100分滿分,考了82分,真係好開心呀,我都好滿意自己的成績,但是仲有一科試卷還沒有派來,好擔心個一科會是全部科之中不合格的那一科了!!!!!!! 
       2月15日就係家長日啦,不知道嗰張成績表會唔會好多紅字呢?

發表時間:2009-02-22 09:16 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 1 月 14 日  星期三   晴天


對卷 分類: [x'♥ Diary - ◆×...

      今日,

對左中文的閱讀理解卷,

好彩,

全部都合格,

之後對了socs的下部分答案,

lunch,好肚餓啊,

同班 friends 一齊食lunch,

玩得好happy,

仲要說'魚肚'壞話.....

哈哈,"魚肚"喺沙灘的那一幅相超好笑的!!!


        又講春妹!!!

嘔,講到他,

我連隔夜飯都統統嘔晒出來!!!!;

拜託,

佢咁樣柒,

唔好再講佢好唔好呀,

聽日就派科學卷啦,

好驚會不合格呀,

點算好呀!!!
 

發表時間:2009-02-23 05:52 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]