| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 1 月 15 日 星期四  |
| 派中史同科學卷 |
分類: [x'♥
Diary - ◆×... |
哈哈,今天終於派左中史和科學卷了,好開心啊,全部都合格,中史是我最中意的科目,所以考得不錯,100分滿分,考了82分,真係好開心呀,我都好滿意自己的成績,但是仲有一科試卷還沒有派來,好擔心個一科會是全部科之中不合格的那一科了!!!!!!!
2月15日就係家長日啦,不知道嗰張成績表會唔會好多紅字呢?
|
| 發表時間:2009-02-22 09:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 14 日 星期三  |
| 對卷 |
分類: [x'♥
Diary - ◆×... |
今日,
對左中文的閱讀理解卷,
好彩,
全部都合格,
之後對了socs的下部分答案,
lunch,好肚餓啊,
同班 friends 一齊食lunch,
玩得好happy,
仲要說'魚肚'壞話.....
哈哈,"魚肚"喺沙灘的那一幅相超好笑的!!!
又講春妹!!!
嘔,講到他,
我連隔夜飯都統統嘔晒出來!!!!;
拜託,
佢咁樣柒,
唔好再講佢好唔好呀,
聽日就派科學卷啦,
好驚會不合格呀,
點算好呀!!!
|
| 發表時間:2009-02-23 05:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | »
|