-♠ 假裝不悲傷*,`假裝我可以很堅強`
yu950313
暱稱: }:-"瑜-0-
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Hamster`
去MK考章`
Holiday完結`
5/01/10 __ 14/01/10...
2009-10-25
文章分類
全部 (69)
[x'♥ Diary - ◆×` (51)
`]感覺-/] (12)
未分類 (6)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 3 月 5 日  星期四   時晴時雨


好大雨 愉快 分類: [x'♥ Diary - ◆×...

今日一朝早就上中史,姚sir病左只係對作業,無野做,跟住上林雅芳堂,又做個d  verb table ,唉,miss 個個都話唔識咖啦,仲要做,你無野呀話,小息之後上桃桃堂,十居其9都係喺度訓教,數晒住班,得個3  ,4個人聽緊,不過,都唔知係唔係聽的,死人豬肉又係旁邊嘈鬼住晒.好彩終於唔嘈啦,跟住睇吓佢做咩,佢話做企鵝,勁無奈, va堂  哈哈,做畫框,miss話做好盲可以去食lunch(用個幾張畫框做入場券,超無奈囉),LUNCH去食車仔面,好彩,走得快,好左世界,如果唔係就變落湯雞lu,番到班房,唉成班人係度玩粉筆,過左一陣,落大雨,仲要上scj,差d就成個身溼晒,點算呀,落雨,放學之後又要當值,4:45先番到屋企,換衫個陣發現左尋日玩李芷條locker 鎖匙,哈哈,玩到唔記得比番佢tim,屋企悶到嘔,又唔知做咩好,今日真係好悶呀!!!!!!!!!!!!!!

 

發表時間:2009-03-06 06:05 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 3 月 2 日  星期一   晴天


絕定係唔絕好呢 分類: [x'♥ Diary - ◆×...

唉呀,真係好煩呀,冇錯,而且確係死人曾若嵐佢所做的野令我地好憎佢,例如:                                                    

  1. 佢串人地就得,人地串佢又唔得.成日聽人講咩,又跟住我地講,
  2. 好似同人好熟咁:李芷係度講孫星星,跟住佢又跟住講喎,又話佢d動作好搞笑,物你有見過咩,你讀佢個班咖咩,點解係d班唔見你咖呢可,人地讀d班咖,你讀a班咖咋,喺度扮物尻野呀,我未見過,我都唔講啦,係度扮野,你家陣係唔係on咖,做影后呀笨柒
  3. 又成日係度撮合人地,搞緋聞:又話李芷同林道宇,呀韻同孫星星,呀穎同小富富(c班),物人地同你好熟咩,你喺度講物尻呀,跟住我地話佢同噴蕉機,佢又話留我地on喎,你憑咩話我地喎,你又咪係咁話人,人地講你唔得,咁你講人又得!!家陣你係邊撚個呀,大小姐呀!個個都要聽你講呀,你物水呀,冇白痴啦!!!!
  4. 人地叻過佢就唔like:好似上一次,我啲成績叻過佢.跟住佢又係度唔据我喎,你收啦,死臭係,我知你到忌,唔好口咁尻啦,就算你幾到忌,你都挽救唔到你個d衰成績咖啦,白痴係!!!
  5. 唔熟又講人地壞話

佢仲有好多衰野未講出來,多到數都數唔晒..... 

只係識左兩年,佢就比我見到佢好多缼點,我真係好憎佢囉!                                                                   

但係話晒大家都係讀 中二  ,我唔想弟日讀埋咁同一班,佢會玩針對囉!!!都唔知絕定唔絕好呢????                                                                                                                                                                                                                                         

發表時間:2009-03-02 06:05 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]