| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
好大雨  |
分類: [x'♥
Diary - ◆×... |
今日一朝早就上中史,姚sir病左只係對作業,無野做,跟住上林雅芳堂,又做個d verb table ,唉,miss 個個都話唔識咖啦,仲要做,你無野呀話,小息之後上桃桃堂,十居其9都係喺度訓教,數晒住班,得個3 ,4個人聽緊,不過,都唔知係唔係聽的,死人豬肉又係旁邊嘈鬼住晒.好彩終於唔嘈啦,跟住睇吓佢做咩,佢話做企鵝,勁無奈, va堂 哈哈,做畫框,miss話做好盲可以去食lunch(用個幾張畫框做入場券,超無奈囉),LUNCH去食車仔面,好彩,走得快,好左世界,如果唔係就變落湯雞lu,番到班房,唉成班人係度玩粉筆,過左一陣,落大雨,仲要上scj,差d就成個身溼晒,點算呀,落雨,放學之後又要當值,4:45先番到屋企,換衫個陣發現左尋日玩李芷條locker 鎖匙,哈哈,玩到唔記得比番佢tim,屋企悶到嘔,又唔知做咩好,今日真係好悶呀!!!!!!!!!!!!!!
|
| 發表時間:2009-03-06 06:05 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 3 月 2 日 星期一  |
| 絕定係唔絕好呢 |
分類: [x'♥
Diary - ◆×... |
唉呀,真係好煩呀,冇錯,而且確係死人曾若嵐佢所做的野令我地好憎佢,例如:
- 佢串人地就得,人地串佢又唔得.成日聽人講咩,又跟住我地講,
- 好似同人好熟咁:李芷係度講孫星星,跟住佢又跟住講喎,又話佢d動作好搞笑,物你有見過咩,你讀佢個班咖咩,點解係d班唔見你咖呢可,人地讀d班咖,你讀a班咖咋,喺度扮物尻野呀,我未見過,我都唔講啦,係度扮野,你家陣係唔係on咖,做影后呀笨柒
- 又成日係度撮合人地,搞緋聞:又話李芷同林道宇,呀韻同孫星星,呀穎同小富富(c班),物人地同你好熟咩,你喺度講物尻呀,跟住我地話佢同噴蕉機,佢又話留我地on喎,你憑咩話我地喎,你又咪係咁話人,人地講你唔得,咁你講人又得!!家陣你係邊撚個呀,大小姐呀!個個都要聽你講呀,你物水呀,冇白痴啦!!!!
- 人地叻過佢就唔like:好似上一次,我啲成績叻過佢.跟住佢又係度唔据我喎,你收啦,死臭係,我知你到忌,唔好口咁尻啦,就算你幾到忌,你都挽救唔到你個d衰成績咖啦,白痴係!!!
- 唔熟又講人地壞話
佢仲有好多衰野未講出來,多到數都數唔晒.....
只係識左兩年,佢就比我見到佢好多缼點,我真係好憎佢囉!
但係話晒大家都係讀 中二 ,我唔想弟日讀埋咁同一班,佢會玩針對囉!!!都唔知絕定唔絕好呢???? |
| 發表時間:2009-03-02 06:05 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 35 | »
|