| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 1 月 14 日 星期三  |
| 派試卷啦 |
分類: [x'♥
Diary - ◆×... |
今日真係好開心啊,
一日不用上堂,只係對試卷,
今日派左數學mc的長題目卷,
英文listening,
中文listening,
普通話卷
同SOCS卷,
我的成績都不錯,
每一科都合格,
特別係SOCS,
我的成績是全班第2,
真係好開心呀,
MISS送左份禮物給1-3名,
有兩支筆一本簿,
MISS比左支筆比王志明,
然後比我同張嘉敏揀,
我揀左了本簿,
同學說王志明和張嘉敏支筆是情侶筆,
哈哈,笑死
不過,
今日真係好開心,
唔止拿到socs全班第2,
仲可以科科合格,
我已經好滿足了,
希望下次考試可以更進一步啦,
還有,我朋友們給我的鼓勵,
祝我的朋友都可以有好成績啦!!!!!!!!
|
| 發表時間:2009-02-23 05:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 9 日 星期五  |
考完試了!!  |
分類: [x'♥
Diary - ◆×... |
今日真係輕鬆左好多啦,
好開心呀,
今日終於考完試啦,
雖然有D擔心自己的成績,
但係考試都已經完左啦!!!
就算考得不好都算啦,
不過,
我好希望自己可以拿到好的成績呀!!!
考試只係考一個禮拜,
好多呀,
不過考中史的時候,
試卷說要用"x "題目,
但是我個班d人全部都沒有看題目,
用了"剔"來答,
大部分人都不中啦,
好彩我有看題目,
希望我可以有好成績啦!!!!! |
| 發表時間:2009-02-22 09:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | »
|