-♠ 假裝不悲傷*,`假裝我可以很堅強`
yu950313
暱稱: }:-"瑜-0-
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Hamster`
去MK考章`
Holiday完結`
5/01/10 __ 14/01/10...
2009-10-25
文章分類
全部 (69)
[x'♥ Diary - ◆×` (51)
`]感覺-/] (12)
未分類 (6)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 1 月 14 日  星期三   晴天


派試卷啦 分類: [x'♥ Diary - ◆×...

今日真係好開心啊,

一日不用上堂,只係對試卷,

今日派左數學mc的長題目卷,

英文listening,

中文listening,

普通話卷

同SOCS卷,

我的成績都不錯,

每一科都合格,

特別係SOCS,

我的成績是全班第2,

真係好開心呀,

MISS送左份禮物給1-3名,

有兩支筆一本簿,

MISS比左支筆比王志明,

然後比我同張嘉敏揀,

我揀左了本簿,

同學說王志明和張嘉敏支筆是情侶筆,

哈哈,笑死


不過,

今日真係好開心,

唔止拿到socs全班第2,

仲可以科科合格,

我已經好滿足了,

希望下次考試可以更進一步啦,

還有,我朋友們給我的鼓勵,

祝我的朋友都可以有好成績啦!!!!!!!!

發表時間:2009-02-23 05:50 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 1 月 9 日  星期五   晴天


考完試了!! 愉快 分類: [x'♥ Diary - ◆×...

今日真係輕鬆左好多啦,

好開心呀,

今日終於考完試啦,

雖然有D擔心自己的成績,

但係考試都已經完左啦!!!

算考得不好都算啦,

過,

我好希望自己可以拿到好的成績呀!!!

考試只係考一個禮拜,

好多呀,

不過考中史的時候,

試卷說要用"x "題目,

但是我個班d人全部都沒有看題目,

用了"剔"來答,

大部分人都不中啦,

好彩我有看題目,

希望我可以有好成績啦!!!!!

發表時間:2009-02-22 09:15 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]