| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 3 月 19 日 星期四  |
| 都係好累的一日 |
分類: [x'♥
Diary - ◆×... |
今日.一朝早番到去,
大件事,
唔記得左著pe衫,
今日要去個個咩有農莊個d喎,
死啦,
諗住搭車番屋企攞,
又想叫呀攞過泥比我
點知,
差唔多夠鍾
都唔知點算好
最後叫左呀媽lunch個陣攞比我
lunch之後係一件件的辛苦同累事:::::::
一早以為
個一部0旅遊車會一直上到去咖嗎,
點鬼知仲要行成幾個字,
行上去都唔緊要啦,
都唔知邊個鬼個死人野行錯路不突止,
行對路,仲要放流料
話咩行錯路,
so fuck,
死人野,你定陣玩呀嗎
行到我死吓死吓
上到去聽個一個呀伯講廢話
頂,個個農莊有成50幾層樓咁高
頂,咁姐係收得皮啦.
好心個呀伯就唔好嘈啦,
上到去咁累,
仲要嘰嘰喳喳係度講,
坦白講,
仲嘈過余桃囉.
屌,仲要行,
個個咩農莊泥咖
又臭又難行
最後當然想快d走啦
番到屋企.巧累,唔駛一陣就訓左.zzzzzzzzz
886
|
| 發表時間:2009-03-23 04:38 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 3 月 18 日 星期三  |
| 好Q累 |
分類: [x'♥
Diary - ◆×... |
今日一朝早,
唔知點解,
個頭有少少痛,
唉,頂硬上番學,
好累呀,
上堂就上 miss Lee堂,
都唔知點訓好,
講物鬼氾濫,
屌,
關我叉事咩,
搞到我冇得訓.仆
好彩,
又到余桃上堂的時間啦----------------------訓教堂.(頭痛痛到我呀媽都唔認得)
聽到佢話嗰嗰(愛蓮說)同君子的行為有咩相似的地方喎,
收吓你把死人大陸聲啦,
嘈住我點訓呀,
之後個幾堂,差d就去左仙遊,
math突然間勁唔舒服囉,
lunch之後又冇野喎,
本來都唔舒服咖啦,
仲要跑成10個圈喎,
勁撚柒累
個個miss chan都唔知有冇問題咖
so shit ,陪周嘉玲爬上4樓做功課,累上+累
5點中番到屋企,
係屋企訓左1個中
舒服番少少
過左陣就食dinner
睇電視
Finally,訓教教......................
886,
牢牢記住,也許很累
放下,未嘗不是件好事........... |
| 發表時間:2009-03-20 04:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 35 | »
|