-♠ 假裝不悲傷*,`假裝我可以很堅強`
yu950313
暱稱: }:-"瑜-0-
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Hamster`
去MK考章`
Holiday完結`
5/01/10 __ 14/01/10...
2009-10-25
文章分類
全部 (69)
[x'♥ Diary - ◆×` (51)
`]感覺-/] (12)
未分類 (6)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 3 月 19 日  星期四   晴天


都係好累的一日 分類: [x'♥ Diary - ◆×...

今日.一朝早番到去,

大件事,

唔記得左著pe衫,

今日要去個個咩有農莊個d喎,

死啦,

諗住搭車番屋企攞,

又想叫呀攞過泥比我

點知,

差唔多夠鍾

都唔知點算好

最後叫左呀媽lunch個陣攞比我

lunch之後係一件件的辛苦同累事:::::::

一早以為

個一部0旅遊車會一直上到去咖嗎,

點鬼知仲要行成幾個字,

行上去都唔緊要啦,

都唔知邊個鬼個死人野行錯路不突止,

行對路,仲要放流料

話咩行錯路,

so fuck,

死人野,你定陣玩呀嗎

行到我死吓死吓

上到去聽個一個呀伯講廢話

頂,個個農莊有成50幾層樓咁高

頂,咁姐係收得皮啦.

好心個呀伯就唔好嘈啦,

上到去咁累,

仲要嘰嘰喳喳係度講,

坦白講,

仲嘈過余桃囉.

屌,仲要行,

個個咩農莊泥咖

又臭又難行

最後當然想快d走啦

番到屋企.巧累,唔駛一陣就訓左.zzzzzzzzz

886

發表時間:2009-03-23 04:38 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 3 月 18 日  星期三   晴天


好Q累 分類: [x'♥ Diary - ◆×...

今日一朝早,

唔知點解,

個頭有少少痛,

唉,頂硬上番學,

好累呀,

上堂就上 miss Lee堂,

都唔知點訓好,

講物鬼氾濫,

屌,

關我叉事咩,

搞到我冇得訓.仆

好彩,

又到余桃上堂的時間啦----------------------訓教堂.(頭痛痛到我呀媽都唔認得)

 聽到佢話嗰嗰(愛蓮說)同君子的行為有咩相似的地方喎,

收吓你把死人大陸聲啦,

嘈住我點訓呀,

之後個幾堂,差d就去左仙遊,

math突然間勁唔舒服囉,

lunch之後又冇野喎,

本來都唔舒服咖啦,

仲要跑成10個圈喎,

勁撚柒累

個個miss chan都唔知有冇問題咖

so shit ,陪周嘉玲爬上4樓做功課,累上+累

5點中番到屋企,

係屋企訓左1個中

舒服番少少

過左陣就食dinner

睇電視

Finally,訓教教......................

886,

牢牢記住,也許很累

放下,未嘗不是件好事...........

發表時間:2009-03-20 04:47 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]