| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 3 月 13 日 星期五  |
| 今日生日啦 |
分類: [x'♥
Diary - ◆×... |
今日係我生日,
好開心呀,
番到學校
生日好開心
李芷話有份禮物送比我 
好野,
仲有生日卡,
好中意呀,
本來LUNCH去茶樓飲茶,
不過郭鍶鍶唔得,
SO.去左食車仔,
見到黃振波,
唉,
生日都要見到D咁醜陋的人
今日放學
黃穎妍同崔雞雞去左我屋企
潁妍幫我 DOWN GAME
崔雞雞同我玩度癲左,
最後走左:
食完飯
睇電視個陣
食 BIRTHDAY CAKE
家姐搵D蛋糕,去玩我
兩個互玩蛋糕
猜輸左比人荼蛋糕
最後,當然你我WIN啦
玩到12點
|
| 發表時間:2009-03-14 02:28 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 3 月 12 日 星期四  |
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 35 | »
|