| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 3 月 10 日 星期二  |
我唔會再唔開心咖啦  |
分類: [x'♥
Diary - ◆×... |
我唔會再唔開心咖啦,
因為個6個字,
令我唔開心左咁耐,
我唔會令我的朋友再為我煩惱咖啦,
多謝你地一直以來幫我呀,我冇野咖啦
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
我好開心呀,
今日第一日上DT
好好玩,
呀SIR有冇搞錯呀
比個男仔同我地一組
今日晝圖
跟住個實物去晝
唔可以用間尺
好玩,
今日好開心呀!!!!
忘掉過去的煩惱,做番自己
放開啲,都你一件好事
好開心呀,仲有3日就生日啦
|
| 發表時間:2009-03-14 02:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 3 月 9 日 星期一  |
| 我一定要問清楚 |
分類: [x'♥
Diary - ◆×... |
今日,我一定要去問清楚曾,
到發生左d咩事,
我唔可以無嗱嗱比人屈咖,
我問:我無打過比你,唔好屈我,到底打比你個個人講左d咩
曾:唔知呀,個個人話:喂,呢度係唔係叫雞熱線呀.---咁囉
我:咁你就又話我玩你
曾:係你把聲呀嗎
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
`好唔開心囉,
大家做左咁耐朋友,
佢竟然咁泥玩我,
連我把聲都唔認得,
認為我係個d玩人電話的人
我心入面有好多好多的問號
如果係我的話,
我有冇必要同你講咁多,
玩你電話........
唔通你一直認為我係d咁的人,
好唔開心,
我真係無野好講啦
--------------------------------------------------------------------------
番屋企,
李芷同我講,
話同曾若嵐msn:
佢話我扮可憐,
駁同情
估唔到你係咁睇我咖
我有冇必要去玩你電話
報復我一直以泥對你的憎恨
我絕望
係因為一直以泥我地幾個好朋友
變到衣家咁
你原來一直當我係傻瓜,
一個比你玩的白痴
你一直冇當週我地係朋友
我好失望,好唔開心,
因為你唔相信我.......
算啦,我冇野好講
因為你咁樣話我;
扮可憐,
駁同情
因為你的一句話
,我地已經絕左交啦
一直以來的煩惱,因為你的一句話
解決左
好多謝李芷,一直以泥幫我,多謝你呀,呀芷 |
| 發表時間:2009-03-14 01:52 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 35 | »
|