今日上上下堂 真矢突然間行埋黎 我即刻諗 我有冇野做錯a?! 點知原來佢係問"你有冇紙巾" 呵呵 果一刻我差d笑左出黎a
哈哈 今日PE堂果時 我同joyce打左一會排球 但因為我實在係太屎la 所以就轉左打籃球 跟住地球就唔識轉la 因為我居然
球球都入a
p.s今日PE堂果時 有班男仔著左冬季校服 超型仔 ><