今日原本要去剪hair..但去到先發現原黎個理髮x冇返度~
結果__咪就係白行一趟LO! 唉]]~,~
*就返school//成大堆hw未做完aaa>>睇黎今晚又要
開夜車lu...
各位留個cm..好ma??>3<