今日考Eng..原本仲以為好難tim~點知原黎係超easy,,= 0 ="
大部分我都識ge..因為我尋晚有溫書嘛!!
唉~尋晚我以為今日係考math..所以就拚命溫書[[因為我math
好屎]]到差5多開始做練習ge時候,,先醒起有d唔對路,,再see
下張list//先發現原黎今日係考eng..真係慘呀!> <
跟住我即時係書架拎返本eng bk+埋張voca list出黎..
一路睇tv..一路溫~~
p.s等緊lift ge時候...居然比我見到男班長同佢個FD~
佢地又係等埋同一部lift,,唯有扮見唔到la//
真係衰運a!!!+ - +
|