一看鐘情

2010 年 6 月 18 日  星期五   晴天

終於考完試~~ 分類: 未分類

好耐冇打過lu...

終於完左果8日既考試lu,但係到左星期一就.....

唉!!死期巳到!!




2009 年 12 月 31 日  星期四   晴天

歡送2009...等待新一年既2010...同埋~~~ 滿足 分類: 未分類

hello各位~~~我好耐都冇打blog lu sor呀!!!

今日係2009年既last day,,,而且都係我既"牛一"

但係都要去補math...唉

人生有多少個十年???

而我就岩岩過左一個零3日啦..你地呢??

好啦...等到night倒數lu...886

最後就祝同我一樣生日既::::APPLE,,生日快樂呀!!!

p.s:多謝同我講生日快樂既人呀




2009 年 8 月 2 日  星期日   晴天

動"慢"節~~~ 滿足 分類: 未分類

哈哈!!今日去左動"慢"節,好多好多人呀!!

同mum,dad,哥哥and細佬一齊封去既,行下行下,

就見到many多既Cosplay係到啦,我見到有個Cosplay隻眼

一個好紅,一個好綠架,有D恐怕呀!!呵呵~~奸笑

之後,就上左去買"非"lu,個果人竟然話我唔晒錢喎,唉!!哈哈

入左去之後,就見到....好多多多多多多多人啦!!Next,細佬就話想睇LEGO啦,

排左好耐先入到去,排緊過時見到一D唔應該要睇到既野,前面有一隊(狗)男女係到狂咀喎!!!

唉唉唉!!之後,去左台既果面啦聽到G.E.M,陳柏宇,唉!!因為生得比較矮小,so都睇唔到佢地!!!

唉唉唉!!真係有D自卑呀~~~

不過,都好似睇到鄭融既,只不過係好細好細咁解既姐,哈哈!!

睇到差不多,就走左lu,去左食M記啦~~~~好食呀

講到咁啦,886




2009 年 7 月 11 日  星期六   晴天

好驚~~~ 不安 分類: 未分類

唉!!呢排都5記得左打!

sorry呀!!哈哈

死得啦~~聽日就係家...長...日啦!

好驚好緊張呀~~

好啦!

886




2009 年 7 月 5 日  星期日   晴天

行來行去~~~ 愉快 分類: 未分類

今日係星期日,冇咩野做既然!!!((懶洋洋))哈哈

同媽咪,細佬等,去左上水順便就去探探媽咪果姐姐啦(係咪好長呢??)

之後去左前頭髮,我死都唔肯前!!!哈哈呵呵

唉!!!咁就過左過左一日啦,真係快喎!!!

講到咁多~~~~886






yu_wa
暱稱: 我愛soso
MORE...  

« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

:: 最新日誌 ::
終於考完試~~
歡送2009...等待新一年...
動"慢"節~~~
好驚~~~
行來行去~~~

:: 日誌分類 ::
全部 (20)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 20
留言總數: 140
今日人氣: 2
累積人氣: 1093

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed