哈哈!!今日去左動"慢"節,好多好多人呀!!
同mum,dad,哥哥and細佬一齊封去既,行下行下,
就見到many多既Cosplay係到啦,我見到有個Cosplay隻眼
一個好紅,一個好綠架,有D恐怕呀!!呵呵~~奸笑
之後,就上左去買"非"lu,個果人竟然話我唔晒錢喎,唉!!哈哈
入左去之後,就見到....好多多多多多多多人啦!!Next,細佬就話想睇LEGO啦,
排左好耐先入到去,排緊過時見到一D唔應該要睇到既野,前面有一隊(狗)男女係到狂咀喎!!!
唉唉唉!!之後,去左台既果面啦聽到G.E.M,陳柏宇,唉!!因為生得比較矮小,so都睇唔到佢地!!!
唉唉唉!!真係有D自卑呀~~~
不過,都好似睇到鄭融既,只不過係好細好細咁解既姐,哈哈!!
睇到差不多,就走左lu,去左食M記啦~~~~好食呀
講到咁啦,886 |