我真系好多謝各位fD子丫``
系既``{考左就算}"吾好吾開心 __))
但系我真系接受吾到尼個分數丫>33<"
對我尼講`可以話好好好好差
一諗到尼到__``
我覺個好吾開心 T33T``
因為我尼班fDzz要走啦'
五年班個時"
我跟本系無諗過六年班{分別}時既野'
真系好吾捨得你地aHh``
嗚``
講番今日_________________\\
我TsA 寫左日記同作左{同好朋友鬧交}既文``
日記我寫左好好好多黑仔既野 xD``
寫左同X X鬧交
而個篇文我真系寫左我既真人真事<**
我寫個時好激動aHh` **
同埋個條死人陳巧怡話我坐姿不正確woR~`
佢刀白癡咖`我刀費鬼事理佢*
我睇到佢好吾{kuR}囉*`
開心到*想跳出黎丫'
WakAkA*