iN THe MoRNIng 食完早餐__))
表姐打黎 =]"
話去{MeGO BoX} "
求其啦"還掂無野做 _3 3_"
點知.."
刀吾好行gE `
激死我aHh\ [] /"
話好多刀味開wOr _33_`
仲要我行到腳刀{抽筋}"
不過最後刀食jOr 壽司 aHh "
OshI aR~"
""""{老豆節快樂}`