我愛你.. 你係我生命中最重要既人..
我很怕...我很怕...你會離開我.. 我想俾你知我心入面既想法...
因為...我從嗰日開始我眼中就只得你.. 對你既愛..我希望唔會變啦....
我會好呷醋.. 如果我知道你有鍾意既人同拍緊拖
今日終於考完試 ...同你地講...我實科科都炒- -
今日都係我同佢可以腥返信息... 好開心呀XD 不過我覺得佢好似好冷淡咁
搞到我唔開心..
我愛你所以我好呷醋.. 我好辛苦呀
你今日冇返..我好好好好掛住你你你你呀XD
其實愛你我可以點?,,, 我只係想你會在乎我, 緊張我,
我愛你..
YLEA<3
梁雅雯.生日大快樂xd