我真掛住你的呀..
對唔住.
真係好愛你.<3
今日係情人節..大家情人節快樂
冇睇到即係唔在乎啦...
我琴晚竟然會為o左你而喊... 真係估唔到.
不過我可能真太愛你了.xd
你又話唔會唔理我,, 點解成日腥信息俾你你唔覆..
我知自己比任何人更差....
人以為射手座好堅強... 你地錯了...
射手座其實比任何人更脆弱...
而家好想
今日俾人捉去睇醫生... 話我有少少燒--
我食藥食到死- -
好唔鍾意食藥囉..
我真係好驚好驚你唔理我..
唔係對你冇信心.而係真係好驚