今朝早差唔多10點先起身
搞左陣走左去Star打機
好q悶 都唔知打咩機好...
12點半到走去左買野食
又走去新興食野
就返屋企食lunch
3點就走去補英文
個鬼佬都幾好人= =
返到泥就開電腦到e家
今晚睇下呀媽幾時叫我關機
愈晚愈好@@
有咩msn搵我
msn:[email protected](話係e到d人就得架啦)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
果blog岩岩開
好少人
會+油架啦^^
|