今日又係打波啦
星期6 日唔打波都唔知有咩做
大家+油啦~
今日一朝早走左去打波
射波屎左好多= =
打打下見到莫東山
佢又打
邊打邊吹水
正
打完去左新興買野食
撞到信仔同佢D FD
玩左陣返屋企食lunch
食完洗碗再打過
去到新興都冇咩野
點知玩玩下就出事
頂
2個都唔知點
緊住去左富善打波
信仔同呀琪
勁到你
打完波啦
陪左人返屋企
呀琪
做野啦= =
打多左篇= =
今日上堂好悶
不過上Geog果時讀生字果時
莫東山一見到folding
就勁大聲讀左fuxk
我諗佢當左係flooding
上音樂好正
搞gag搞到孔sir係咁望我地
放左學 新興
好多人呀今日
不過我走左去一2邊x左陣
冇計
真係好傷
頂唔順
好似冇人想理我
得番自己一個咁
Anyway
我都希望我可以做好d
自己有問題就要改
仲有
我放學係新興摺左隻飛機寫左佢個名上去
諗住燒左佢
忘記左佢啦
點知...
飛機係燒到
但係燒淨佢個名...
唔通個天都唔想我放棄?
你地話係唔係?
我在遙遠我一邊看著你 你卻忽略在一角的我
我聽到你的笑聲 你卻不知我在哭泣
你那輕輕的腳步 在我心卻是無比的沉重
名自回避大家的眼神 我的心實在太痛
情場上沒冇對與錯 愛你的不只我一個
你不願意 我只能等
我沒有能力令你愛上我 只能期待奇蹟的結果......