考左2日試啦~
終於有得用電腦~
math既lq好難~
mc好少少~
希望合格就算了~
中文主卷都難~
作文容易,
聆聽易,
證明我不是耳殘!
唉..
又要努力溫書了~
今日終於係f.3既last day......
呢年都玩得幾開心架~
一開始覺得所有best fd都唔係呢班,唔gur,
到中期先發現呢班幾high~
起碼我係呢班活得幾開心! ^^
每個老師黎教我地都會盡興而回xd
今日呢:
chi,都幾悶,係咁做TSA,
眼訓~
geog,冇左pe,唔gur,
但派test, 20/35......(閱讀全文)
中3好似又完了......
曹b身體嚴重不適...有排都見佢唔到~
聽講琴日有人見到危倩雯係學校門口出現,
難道聽日終於番學?!
eng好悶...
王曦霸佔左我個電話黎玩~
兜兜同甘甘同big+玩,
唔明點解ggfp又要主動行埋出黎fp佢地囉..
搞笑xp
va好認真,
牙~~~~~~~~~咩都未做完......(閱讀全文)
今日精神好一點,
決定要溫書了!
eng作文好悶...
王曦又發花癲~xd
phy好認真,
認真地做卷,
加油,要高分!
epa悶,王曦又玩我個電話d game~
玩得好開心xp
ph,悶,影相...
T^T俾公主met胸,痛,搞到我右胸有2條痕......(閱讀全文)
geog個test,
個map細到痴線,
睇到眼殘~
今日點解有d唔舒服既....
原來好耐冇病過......
難道,
差不多又要病了!?