| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 5 月 27 日 星期四  |
| 2010-05-27 |
分類: 未分類 |
祝虫虫生日快樂xdd
12點正就sms左你同你講生日快樂啦~
份禮物諗左好耐先買架~~~
今日music exam,
第一次有大帝打鼓,
ho鐘彈琴,
太大聲,搞到要唱好大聲,搞到走音~~~
lunch再唱多次,
好得多了~
lunch完之前去左做paths個訪問,
哈哈又俾人讚xdd
放學有school tour~
我坐果個角落勁high,
我地係咁同d歌手揮手~~
果個咩洪杰走左黎同兜兜同甘甘影相^^
之後個4anda(son)其中一個又過左黎,
我同佢握左手xdd
玩遊戲既時候被迫,
差點被叫了出去玩,
好彩前面有d傻仔主動去玩~
好彩~~~~~~
|
2010 年 5 月 25 日 星期二  |
| 兜兜生日快樂!!! xdd |
分類: 未分類 |
祝兜兜生日快樂牙xdd 今日又要番學, 但番得好開心牙~ eng oral悶到痴線, 但...眼神不停交流***** va...好認真...... 希望下年讀到va但唔洗做d粗重工作~xd 中文..悶 食飯...打波...又輸... ivan好兇牙! 抓我! math..曹b冇番...miss lam黎教......
(閱讀全文) |
2010 年 5 月 22 日 星期六  |
| 2010-05-22 |
分類: 未分類 |
今日, 先番eng班, 再去打手球, 再去左沙田, 同queenie ee同Yasmine小女孩食飯, 其實幾緊張的, but...好nice~ 傾左好多計, 知道左好多野, 又講左好多波波壞話xdd 又爆左d野出黎......
(閱讀全文)
|
2010 年 5 月 20 日 星期四  |
| 2010-05-20 |
分類: 未分類 |
家長晚會is coming~ 極度緊張~ xd |
2010 年 5 月 19 日 星期三  |
| 2010-05-19 |
分類: 未分類 |
碰巧你的朋友走開了, 我的朋友也不在, 那一刻, 彷彿只剩下你和我. 我偷偷的看你, 發現你也偷偷看了我一眼, 你微笑著對我說 : 望咩牙望~ 我們沉默對望, 正當陶醉一刻, 你的朋友回來..打斷了我們........
(閱讀全文) |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 20 | » |