onUnload="alert(' 我會掛念你的#要答應我下次再來喔``')"
```♥﹏CHεω!ηG。gμM╯
站在有有斑馬線的十字路口



當綠燈亮起時 就能通行﹏



單踩著白色的斑馬線一步步地前行



```就像孩子一般§
yugene
暱稱: ``yuGεNE§
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-07-17
打波打波~
2008-05-15
好嬲好嬲
啦啦隊Yeah爆啦~``
文章分類
全部 (38)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 38
留言總數: 72
今日人氣: 1
累積人氣: 1516
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
   

2008 年 4 月 18 日  星期五   晴天


2008-04-18 分類: 未分類

今日好鬼多人生日呀,
我細佬啦,油魚老豆啦,
仲有我小學個外籍H阿sir Mr.Mark呀,,,
So Happy Today...

家政的同們們今日整左"龍利"柳,
整完果個樣勁似煎蛋呀,
lunchtime Chloe比左一小塊我試,
都幾好味嫁,
d芝士味唔會蓋過d魚H味,
加左沙律醬,好正嫁,
不過鹹左d,醃果陣落少d salt可能就prefect啦~
(扮食神,對食物好有研究= =''')

放學果時我稔住去GB meeting啦,
因為都成兩個禮拜冇反,
但係聽日又要打學界,後日游水,
我一定要反屋企搞店功課先呀,
最終我都冇去到...
咁會唔會好衰呢???

唉...都唔知呢d生活要過到幾時先停,
Mon:Choir
Tue:Handball
Wed:Handball
Thur:Dance Society
Fri:GB Meeting
Sat:Piano
Sun:Swimming
星期一至日,冇日得閒囉~
我想叫救命,叫到失聲都冇人救...
點解F.1就咁忙呀???幾時先可以得閒嫁...
我唔相承受呢d壓力呀,,,

功課又多到做唔晒,
臨近考試啦,
都唔知點算添啦...
一定留班啦T.T""

 

發表時間:2008-04-18 09:53 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 yugene 的日誌)


heyongen 於 2008-04-22 10:08 PM 發表:
 我也一起幹爸嗲唷!
 
you jump i jump ,you die i die 記得嗎??嘻嘻~
 
加油呀!
 
    by yannes....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



彤`` 於 2008-04-21 06:38 PM 發表:
唔緊要LA.. 奸爸爹^^ 我都忙到抽筋.. 唉~. 大家一起加油努力~!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Vicki 於 2008-04-19 10:39 PM 發表:
考試一齊努力牙~~
唔會留班既~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]