onUnload="alert(' 我會掛念你的#要答應我下次再來喔``')"
```♥﹏CHεω!ηG。gμM╯
站在有有斑馬線的十字路口



當綠燈亮起時 就能通行﹏



單踩著白色的斑馬線一步步地前行



```就像孩子一般§
yugene
暱稱: ``yuGεNE§
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-07-17
打波打波~
2008-05-15
好嬲好嬲
啦啦隊Yeah爆啦~``
文章分類
全部 (38)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 38
留言總數: 72
今日人氣: 1
累積人氣: 1512
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
   

2008 年 5 月 15 日  星期四   晴天


2008-05-15 分類: 未分類

今日係水運會,係個超"難忘"H水運會,
1d都唔開心,悶到嘔白泡H水運會,
1d都唔好玩,唔過隱,下次咪搞我......

池邊啦啦隊雖然入到今日H決賽,
但今日都係垠屭鴢a亞季,
有d失望,不過都過左去lu~

我見到d男仔跳得好好,
比之前練習果時真係好左勁多,
整齊左好多,左拍子都準左好多,
我心感安慰,不過就因為佢地,我發左好多次脾氣,
鬧左好多人,做左個超級無敵大衰人,
琴日果篇blog都有講到,
我真係好火好火,好難先冷靜反落來......

看台啦啦隊,又令我火爆啦,
因為之前冇排過看台啦啦隊,
所以自然都會做得唔好,我係一早預左,
但之不過,我都係忍唔住發火,
因為大家都排緊果時,
仲有人坐係到畫畫,我即時勁兇咁大嗌:
「企起身啦,做乜野呀而家!!!」
但果幾個好似聽唔到,
跟住唔知邊個拍佢叫佢起身先企係到,
我真係冇心機理佢地,心情又差,
一野將個水遵掟左落地,,,,,

水運完左,食完lunch,
大家話去玩,但我真係唔想去,
Chloe想拉埋我去,但我真係冇心情,
咁啱又火爆未完,好彩佢識做,
見我咁就算了,如果唔係我可能真係會連自己個fd都鬧埋>"<

跟住我同左Judy行左陣街就反去lu,
反左屋企之後我又自己係到稔野,
我自己冷靜左落來,稔通左,亦都好後悔,
我知我唔應該咁大聲喝人嫁,
係佢地班人當中,我知一定有人唔gur我,
但我真係控制唔到自己H情緒,
我見到1D班人咁懶散,我更加火,
又冇心練野,看台啦啦隊又唔比心機練,
我真係EQ急降......

當我自己一個果時,好冷靜,
我真係感覺到人間天堂,
我突然覺得自己唔適合群體生活,
可能因為我唔鐘意嘈掛,
我自己一個反而會得開心,,,










發表時間:2008-05-16 08:15 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 yugene 的日誌)