今日係我係學校過得最開心H一日呀~
又有游水堂,又有Dance So. ,
又有得唔紮頭髮反學^^嘻~
其實今日都幾凍下嫁,
到泳池凍都抽晒筋咁~
一開始又唔敢落水怕凍,
但游耐左又覺得好正,
覺得d水好暖,,,
總好過某d人坐係池邊唔敢落去啦,
好似驚死會凍死+浸死咁,
斷估d水唔會食人掛~
個教練都唔係教H,
講幾句就叫我地游水啦,
不過都好,好玩d^^FREE~```
Christy變態嫁,游得咁快做乜,
冇獎嫁嘛,好唔開心呀我= ='''
不過佢真係好勁呀,
Sporty Christy^^
個池好鬼死短,游兩游就到,
=3=唔好玩嫁嘛咁...
又多人啦,又窄啦,人打人= =
d時間好少呀,
都唔知游左有冇半個鐘,
好冇癮囉~又唔開心啦我- -
Dance So. ,
不過最衰冇時間開始排第二隻歌啦,
仲排緊第一隻,唉~
高班果d個個都跳得好勁,
好羨慕呀~so我一定要加油加油,
好想可以跳到佢地咁樣,超勁呀><D"
如果日日都係咁咪好囉,
又有得游水又有dance so.,
又唔多功課,又唔駛溫書,
簡直係人間天堂呀...
(完全冇可能!!!!!)
失望~