onUnload="alert(' 我會掛念你的#要答應我下次再來喔``')"
```♥﹏CHεω!ηG。gμM╯
站在有有斑馬線的十字路口



當綠燈亮起時 就能通行﹏



單踩著白色的斑馬線一步步地前行



```就像孩子一般§
yugene
暱稱: ``yuGεNE§
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-07-17
打波打波~
2008-05-15
好嬲好嬲
啦啦隊Yeah爆啦~``
文章分類
全部 (38)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 38
留言總數: 72
今日人氣: 0
累積人氣: 1511
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
   

2008 年 4 月 24 日  星期四   陰天


2008-04-24 分類: 未分類

今日係我係學校過得最開心H一日呀~
又有游水堂,又有Dance So. ,
又有得唔紮頭髮反學^^嘻~

其實今日都幾凍下嫁,
到泳池凍都抽晒筋咁~
一開始又唔敢落水怕凍,
但游耐左又覺得好正,
覺得d水好暖,,,
總好過某d人坐係池邊唔敢落去啦,
好似驚死會凍死+浸死咁,
斷估d水唔會食人掛~

個教練都唔係教H,
講幾句就叫我地游水啦,
不過都好,好玩d^^FREE~```
Christy變態嫁,游得咁快做乜,
冇獎嫁嘛,好唔開心呀我= ='''
不過佢真係好勁呀,
Sporty Christy^^

個池好鬼死短,游兩游就到,
=3=唔好玩嫁嘛咁...
又多人啦,又窄啦,人打人= =
d時間好少呀,
都唔知游左有冇半個鐘,
好冇癮囉~又唔開心啦我- -


Dance So. ,
不過最衰冇時間開始排第二隻歌啦,
仲排緊第一隻,唉~
高班果d個個都跳得好勁,
好羨慕呀~so我一定要加油加油,
好想可以跳到佢地咁樣,超勁呀><D"

如果日日都係咁咪好囉,
又有得游水又有dance so.,
又唔多功課,又唔駛溫書,
簡直係人間天堂呀...
(完全冇可能!!!!!)
失望~



 

發表時間:2008-04-25 07:59 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 yugene 的日誌)