嘻嘻~我又游水啦~
今日唔知咩事學校停課,(正呀><)
聽人講係因為會考,
唔理啦,停課係人生大樂之一!!!!!
今次去馬鞍山游泳池,
果度個泳池好玩呀~
有好多滑梯同埋噴水H地方,
^^嘻~
一入到去過水廉,凍到癡左線啦,
跟住落水又超凍,薑左係到= ='''
Christy話企係到仲凍喎,游下會好d,
於是我地就憤身浸落水lu~
哈哈,游左幾游又好鬼死暖啦~
我地去過玩滑梯啦,超好玩啊,
四個玩齊晒,玩到夠皮為止,
本來就得我同Chloe去玩嫁咋,
跟住Christy,張雪晴,劉殷菱,
大家一齊玩,玩到High High地~
(開心^^)
我地去左去挑戰2米H池,
我覺得真係好需要勇氣囉~
因為要克服個池H高度先會夠膽游嫁~
就好似Chloe咁...
我地稔住去游呢個池果時,
Chloe好似好驚好抗拒咁,
跟住佢地選擇落去,個樣都驚驚地,
然後Chloe同我都比出勇氣一齊游,
之後Chloe稔住想游中間唔扶住側邊挑戰下,
Christy同我就係佢兩邊一路游一路睇住佢,
跟住Chloe唔夠氣,游唔到,又踩唔到地,
佢成個沉落水搏命咁掙紮,
係差d會遇溺,好彩有Christy,
扶住拉佢埋邊邊到,Chloe個樣好辛苦,
咳左幾聲,扶住側邊去上水休息陣,
佢自己本來都好驚啦,但係佢冇放棄,
繼續挑戰同克服呢個困難,
所以我好佩服佢,,,
我地離開泳池打算去食飯果陣,
經過條有好大棵樹H路,
跟住冇啦啦有隻雀跌左落來,
我地差小小就中頭獎啦,
我開頭仲以為係樹葉,點知係隻雀,
好噁心呀,跌落來d聲好恐怖呀,
我而家仲記得好清楚,好可憐呀~
跟住我地仲稔住通知漁農護理處,
點知唔知佢地電話,
於是搵左泳池d人來睇,,,
(唔知有冇H5N1呢???)
獻上麻雀的屍體相一幅,,,
(Chloe影的...)好噁心><
