好黑人僧...次次同親個衰人檸樂傾MsN都要嗌交
次次佢都野起我把火〝〝跟住叫我冷靜
冇病也!〝~~神神地。。。。【下刪n句粗口#□#】
之前拼命地打字><...... e+搞到我隻手好累==|||
e排真係好無聊~~ ’亂又封左..
我的樂趣比人封左-/\-...鳴T__T >╭╮<
悶得發慌... So問丫媽有乜機好打:「孖寶兄弟.___.!!」
照殺-__-" 好辛苦玩到14關...冇lala又去返6關一一
冇奈性+發皮4就冇玩了-0-v呵!!!!!!!!╮
係Bo~~呢樣野一定要記底佢>W<〞
就係發發留言叫偶凍就著
牙^0^....但==...點解我會....
咁HaPPy="=Ge
呢排電腦堂都要
網頁,,,我唔識丫/..\
|