已迷失方的人就像無了魚鰭的魚
現在的我已是一個廢人
愈諗就愈心痛..愈諗就覺自己好廢
不過都係算la" 近日好似人格分裂咁
變得勁快...亦可以變得好癲,好喪,好靜,好狠
嘩..今日一開波就黎個30個100米蝶
累到我P曬K..好彩之後個D都叫輕鬆D
黎緊的日子一定好辛苦..
18/3 拯溺比賽
31/3 D-2 比賽
8/4-13/4 去camp(5日4夜)
都5知帶咩去好...到時一定要穿紅色游褲陣下氣氛先得
手提一定要帶la~
唉..下個星期二四我又要遲放(swim個到練拯溺)
我諗番到home差5多成9點半倒..
不過5知星期六駛5駛練(我諗5駛la,因為好似無拯溺隊d人係到)
唉...唉...唉
|