田雞仔日誌
有一班朋友支持我,真係我呢生人既福氣。如果懂得珍惜,讀書是人生中最開心也是很寶貴的時間。
yujackson
暱稱: 田雞仔
性別: 男
國家: 香港
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
海洋拯溺
不用補習的一天
今日考試喇
累丫
大雨
文章分類
全部 (113)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 113
留言總數: 146
今日人氣: 11
累積人氣: 3935
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 3 月 8 日  星期四   陰天


辛苦.. 分類: 未分類

已迷失方的人就像無了魚鰭的魚

現在的我已是一個廢人

愈諗就愈心痛..愈諗就覺自己好廢

不過都係算la" 近日好似人格分裂咁

變得勁快...亦可以變得好癲,好喪,好靜,好狠

嘩..今日一開波就黎個30個100米蝶

累到我P曬K..好彩之後個D都叫輕鬆D

黎緊的日子一定好辛苦..

18/3 拯溺比賽

31/3 D-2 比賽

8/4-13/4 去camp(5日4夜)

都5知帶咩去好...到時一定要穿紅色游褲陣下氣氛先得

手提一定要帶la~

唉..下個星期二四我又要遲放(swim個到練拯溺)

我諗番到home差5多成9點半倒..

不過5知星期六駛5駛練(我諗5駛la,因為好似無拯溺隊d人係到)

唉...唉...唉

 






訪客留言 (返回 yujackson 的日誌)


ABCMartin 於 2007-03-09 08:12 PM 發表:
開始步我後塵lo
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

衣家5步後塵lo~
Posted at 2007-03-10 12:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



manfish73569 於 2007-03-09 05:55 PM 發表:
-____-
不過你要改變自己思想先得...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

5知要改d咩
Posted at 2007-03-10 12:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



迪迪 於 2007-03-08 11:10 PM 發表:
廢人? no la ~ you should have confident.......
if you feel that you are 廢人~you will be the 廢人
so you are 廢人 now ~ but you must change
you should think that you are very handsome~
you are very good~
you swin very fast~
and so on..................
---------------------------------------------
add oil (swim + 比賽)
and remember to talk a photo ar !!!
~kiki~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

衣家5人格分裂lo~
成個人開心番曬..^^
做番昔日的我..=]
Posted at 2007-03-09 03:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



昆 於 2007-03-08 10:55 PM 發表:
ADD 0IL LA=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哦..THX
Posted at 2007-03-09 03:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



C Yan 於 2007-03-08 10:33 PM 發表:
新鮮滾熱辣嘅CM到啦

唔知講乜好呀!

得閒再留多個無聊CM TO U 喇....> <"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

o..咁你得閒再黎囉
隨時歡迎你
 
Posted at 2007-03-09 03:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



BusDriver 於 2007-03-08 10:16 PM 發表:
唉...
我個背慢曬,
真係慢曬
你係咪真係游30個100蝶呀
分解黎咋下話
咁勁
我一定唔得
你31-3有d2 嗎
係ge 話我應該有
到時一齊喇
係wor
你係咪真係着紅色泳褲呀
係就記得自拍wor
sd 俾我
留之記念
哈!
哈哈!
哈哈哈!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

真係游30個100蝶嫁..
得穿過個條紅色泳褲2次^^
Posted at 2007-03-09 03:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



晞 於 2007-03-08 10:06 PM 發表:
紅色游褲陣下氣氛先得
頂- -!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈..勁sexy 丫
Posted at 2007-03-09 03:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]