今日7點起身食早餐
約左ship,小磊,朱仔一齊番學
今日考中文讀卷,寫作卷and 英文作文(我諗都ok喇= =)
今日考試考到下午1點..之後同ship,小磊and 朱仔去左KFC食
勁多人,,搞要人等位,,好似最尾都比我地坐左個8人位
食完番學校補PHY,,補到差5多4點半
之後同磊and朱仔一齊走
走個時勁好笑,,笑到我肚都痛埋
我d笑聲好勁嫁,,,勁d都聽到我d笑聲
我係學校門口(正門)到笑,,對面馬路d人都聽到
岩岩有小巴係我前面,,笑到大聲到小巴入邊d人都望住我
我見到有4個,,但朱仔話成車人都望住我,,,,,AND....
係前邊屋園個到笑,,但學校後門個到d人都聽到(人地講番比我知的)
番到屋企大約5點
琴日無打日記,,咁就衣家打番喇
琴日去游水,,,點知落水無幾耐就落勁大雨
AND有雷暴,所以要上水做體能
累死人咁濟...之後再落水游過
琴日王sir派左張野比我地,,,睇左之後有一種感覺
下次有機會的話同大家分享一下喇
真係好好睇,,講關於游水的事
相信sky睇左之後會有好大幫助
但佢無攞到張紙
星期日就拯溺了,,去石澳游
希望d水質會好d喇
之前出現「有毒紅潮」,,搞到我有d驚
唉..24號我好似好D-1,,,但又考試喎..
想去比賽丫,,但又驚遲D溫5切書
|