田雞仔日誌
有一班朋友支持我,真係我呢生人既福氣。如果懂得珍惜,讀書是人生中最開心也是很寶貴的時間。
yujackson
暱稱: 田雞仔
性別: 男
國家: 香港
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
海洋拯溺
不用補習的一天
今日考試喇
累丫
大雨
文章分類
全部 (113)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 113
留言總數: 146
今日人氣: 43
累積人氣: 3967
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 3 月 18 日  星期日   晴天


比賽.. 分類: 未分類

今日去拯溺比賽~

朝早7點起床..7點半行人

之後坐旅遊巴去將軍o 泳池

我swim 50米救假人and拋繩

50米救假人成績都算吾ok..得個53秒..但sir話比想像中好

但重可以快d..叫我比d心機游

拋繩就好失策.唉...

我竟然失敗左

我拋5到比我個拍擋..真失敗

簡直污辱左我之前學界拯溺排名第7的記錄

(哈哈..百幾人排第7..都算好嫁la)

你就好la~ 有得去奧運計時賽

我都想去丫.不過都係算la~睇你出年應該可以直入游泳港隊嫁la"

而我的目標5係香港游泳隊.而係香港拯溺隊.

哈哈..我應該可以一個星期swim 6日la"(4月份開始)

二四六swim..而一三五就去拯溺(應該去到)

我呀sir 5 mind我5係拯溺隊都可以去玩

哈哈..玩熟左就即加入拯溺隊

之後再等佢推薦我去香港拯溺隊

希望我18 or 20歲前入到la~

我要快d搵到個協調先得丫.so要swim多d

只要有左協調.我的前途就會無限好.

 






訪客留言 (返回 yujackson 的日誌)


迪迪 於 2007-03-18 09:08 PM 發表:
wa wa wa ~you like to swi very much wor~
add oil ar!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈..想去救你ma~
Posted at 2007-03-18 09:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



BusDriver 於 2007-03-18 08:26 PM 發表:
算吧啦你....
下次再努力過
今日游cham
50背 31秒
算慢啦
28人得14

哈哈
哈哈哈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈..31/3同你死過
拯溺好玩d
Posted at 2007-03-18 09:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



manfish73569 於 2007-03-18 08:19 PM 發表:
好好...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

幾好幾好
Posted at 2007-03-18 09:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]