田雞仔日誌
有一班朋友支持我,真係我呢生人既福氣。如果懂得珍惜,讀書是人生中最開心也是很寶貴的時間。
yujackson
暱稱: 田雞仔
性別: 男
國家: 香港
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
海洋拯溺
不用補習的一天
今日考試喇
累丫
大雨
文章分類
全部 (113)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 113
留言總數: 146
今日人氣: 28
累積人氣: 3952
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 3 月 19 日  星期一   晴天


開心 分類: 未分類

今日都無咩特別野

只係放學後補課.

早做完so有得早走

同ship一齊行

之後buy左冷面食

之後back home 睇多啦A夢

DINNER 自己煮..都幾好味下

衣家晚晚都要練氣

要練到25米自5駛透氣

AND 潛泳25M

雖然衣家都做到.但想再做好D.

閉氣目標係2分鐘先LA

之後加到2分半鐘

 

 






訪客留言 (返回 yujackson 的日誌)


迪迪 於 2007-03-19 10:25 PM 發表:
how do you 練氣 ar ~tell me~
I want to 練too......I just 1 mins
目標 maybe 1.5mins or 2 mins
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都5知得5得嫁..
晚晚做d體能咁la"
我衣家閉到分半鐘
晚晚都time下自己有無進步
Posted at 2007-03-19 11:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



迪迪 於 2007-03-19 10:20 PM 發表:
冷面?I had eat with manfish wor today~hoho~

wa wa wa~so strong~(閉氣)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈..咁岩o的
Posted at 2007-03-19 11:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]