| «‹ December 2018 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
2007 年 3 月 20 日 星期二  |
| 驚丫 |
分類: 未分類 |
要同你決鬥日子愈黎愈近了
真的好驚..好緊張丫
心裹總是想著你是會win我
無論成功與否..最重要都係享受個過程
只有你先可以逼我出真功夫丫
要同未來港隊游..你話我輸5輸la"
but 點都好..我一定會全力以赴
我5會比自己留低任何遺憾的
我地較量下我地分開左衣9個月的訓練成果la"
|
|
|
肥風 於 2007-03-22 09:23 PM 發表:
|
網主回覆
一定一定..哈哈 Posted at 2007-03-22 09:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
BusDriver 於 2007-03-21 09:04 PM 發表:
唔好咁高估我
我未入到港隊ge
我病完之後
都唔識swim咁滯
點swim 呀
|
網主回覆
我都5知丫 Posted at 2007-03-22 09:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
BusDriver 於 2007-03-21 09:01 PM 發表:
|
網主回覆
哈哈 Posted at 2007-03-22 09:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
迪迪 於 2007-03-21 07:48 PM 發表:
|
網主回覆
你未見過佢的..
唉..好驚丫.. Posted at 2007-03-21 08:52 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
迪迪 於 2007-03-20 10:46 PM 發表:
wa wa wa ~add oil~
what is his name?
|
網主回覆
一定add oil la~你咁比面咁講
哈哈..佢叫林明爭丫(留言名叫busdriver丫) Posted at 2007-03-20 11:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|