今日番教會.之後完左就番home食飯la
之後做左陣功課..訓左陣教.
今晚5知做咩無lala有好多人add我
但全部我都係我5識的..只有一個識(游水的fd.)
不過都幾開心.目前又識多左兩個fd la
都幾好傾丫..keep 住係咁就好la~
唉..好多功課丫..我5想做丫
又要溫書喎..不過我都係對住本書發夢
搞到自己都5知自己發咩夢好..