今日雖然好累但真的好開心.
今日小組討論..都mama地la"
之後lunch 去左偉記
放學自己一個人走..唉)
之後番到home就訓覺..一訓就訓到5點
之後就拾野行人.
今日swim都ok la"成績都理想
萬萬估5的是..計時計100米我以為計800米
真係o曬嘴..所以個時間好快.
swim又係swim d 20個50米蝶(2組)
第一組on 58秒,第2組on 59 秒
估5到我40個全部游到..hoho
之後玩閉氣訓練..勁好好好好玩
閉閉下都閉左成半個鐘..
中途有d時間就同佢地講下笑..笑下咁..
點知比第2個ar sir 見到
佢大大聲話:余霆恩..估5到你咁低B嫁.5識你重以為我痴線的
之後全班人都係到笑(包括埋我).
之後同佢地沖涼..一齊back home.
番home食飯..d功課都仲未做..
so 衣家做功課..
p.s. 仲有4日咋.好期待丫
|