田雞仔日誌
有一班朋友支持我,真係我呢生人既福氣。如果懂得珍惜,讀書是人生中最開心也是很寶貴的時間。
yujackson
暱稱: 田雞仔
性別: 男
國家: 香港
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
海洋拯溺
不用補習的一天
今日考試喇
累丫
大雨
文章分類
全部 (113)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 113
留言總數: 146
今日人氣: 1
累積人氣: 3925
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 3 月 27 日  星期二   晴天


笑.. 分類: 未分類

今日雖然好累但真的好開心.

今日小組討論..都mama地la"

之後lunch 去左偉記

放學自己一個人走..唉)

之後番到home就訓覺..一訓就訓到5點

之後就拾野行人.

今日swim都ok la"成績都理想

萬萬估5的是..計時計100米我以為計800米

真係o曬嘴..所以個時間好快.

swim又係swim d 20個50米蝶(2組)

第一組on 58秒,第2組on 59 秒

估5到我40個全部游到..hoho

之後玩閉氣訓練..勁好好好好玩

閉閉下都閉左成半個鐘..

中途有d時間就同佢地講下笑..笑下咁..

點知比第2個ar sir 見到

佢大大聲話:余霆恩..估5到你咁低B嫁.5識你重以為我痴線的

之後全班人都係到笑(包括埋我).

之後同佢地沖涼..一齊back home.

番home食飯..d功課都仲未做..

so 衣家做功課..

p.s. 仲有4日咋.好期待丫






訪客留言 (返回 yujackson 的日誌)


迪迪 於 2007-03-28 09:38 PM 發表:
kiki~good good laugh~
TSA~add oil~remember to 搶泥講!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

一定一定
Posted at 2007-03-29 09:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



manfish73569 於 2007-03-27 09:45 PM 發表:
呵呵~你一向都低b架啦
今日中文tsa個討論
3c班d人勁變態呀!
不過好在我表現都唔差^^|||
不過可能都唔好得去邊啦
(^o-︿-o")> < 上下上下!!] <-----(dancing)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈..星期五到我tsa了
Posted at 2007-03-28 06:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]